Το Σχολείο Μας
Ανακοινώσεις Σχολείου
- Οδηγίες για την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής σχολικού έτους 2025-2026
- KIDS SAVE LIVES CHAMPIONSHIP ERC CONGRESS 2024
- ΔΗΜΟΣΙΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ
- Σχολικό Έτος 2023-2024
- Ειδική εξεταστική Σεπτεμβρίου 2024, Ύλη μαθημάτων
- Σχολικό Έτος 2020-2021
- Σχολικό Έτος 2016-2017
- Σχολικό Έτος 2019-2020
- COVID-19 Όλες οι πληροφορίες
- Ετήσιες Συνοπτικές Έκθέσεις Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας
Τα πιο Δημοφιλή...
- ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!
- Σύγχρονη εκπαίδευση - Πρόγραμμα
- Δημιουργική Εργασία Α1 "Πειρασμός"
- Η φάρμα των ζώων, Τζορτζ Όργουελ - Η δική μας συνέχεια!
- Απουσίες - Όρια Απουσιών - Χαρακτηρισμός Φοίτησης - Παιδαγωγικά μέτρα
- Λογοτεχνικό Εργήριο: "Οι μαθητές γράφουν"
- Πρόγραμμα Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ειδικών μαθημάτων
- Σύμβαση με πρακτορείο για εκδρομή στα Τρίκαλα
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ-ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ
- Προσφορές για την εκδρομή στο ΚΠΙΣΝ
Πρόσφατες Ενημερώσεις
- ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!
- Δραστηριότητες Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων
- ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ
- Σας καλοσωρίζουμε στον δικτυακό μας χώρο
- ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ ΣΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ KIDS SAVE LIVES
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΑΦΟΡΆ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΜΙΣΘΩΜΕΝΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ - ΣΧΟΛΙΚΑ ΛΕΟΦΩΡΕΙΑ
- Οδηγίες για την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής σχολικού έτους 2025-2026
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΣ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 2025
- Δωρεές στο σχολείο
- Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Στατιστικά Ιστοσελίδας






Επισκέπτες 12

ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ Όπως είναι γνωστό, η χώρα µας κατέχει την 6η θέση στον κόσµο και την 1η στην Ευρώπη από πλευράς σεισµικότητας! Για τον παραπάνω λόγο πρέπει να είµαστε καλά ενηµερωµένοι και πάντα έτοιµοι να αντιµετωπίσουµε ένα σεισµό µε τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Το καλύτερο µέτρο προστασίας σε περίπτωση σεισµού είναι η ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ που θα κρατήσεις τόσο κατά τη διάρκεια του σεισµού όσο και αµέσως µετά. Μην επηρεαστείς από τυχόν πανικό του διπλανού σου αλλά μείνε ήρεµος.
ΟΔΗΓΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΣΕΙΣΜΟΥ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΚΚΕΝΩΣΗΣ οδηγίες Αφού τελειώσει ο σεισμός, όλοι οι εκπαιδευτικοί παίρνουν τον φάκελο της τάξης τους και πάνε στην πόρτα ώστε να έχουν ορατότητα των υπολοίπων. Ο επιστάτης θα πρέπει να ανοίξει διάπλατα την κεντρική πύλη και από την γκαραζόπορτα να έχει ανοίξει το λουκέτο. Αν δεν υπάρχει διαθέσιμος ο επιστάτης να το κάνει κάποιος διαθέσιμος από το γραφείο. ΕΚΚΕΝΩΣΗ Α ΤΑΞΗΣ ΧΩΡΟΣ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΗΣ ΠΡΟΑΥΛΙΟΣ ΧΩΡΟΣ – ΓΗΠΕΔΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΣΕΙΡΑ Α1, Α2, Α3, Α4, Α5 Πρώτα δίνει εντολή ο εκπαιδευτικός του Α1 στους μαθητές του να αδειάσουν την αίθουσα και να πάνε στο γήπεδο μπάσκετ από δεξιά. Πρώτα βγαίνουν οι μαθητές του 1ου θρανίου δίπλα στην πόρτα, μετά οι πίσω από αυτούς κ.ο.κ. Στη συνέχεια αδειάζει η μεσαία σειρά από το 1ο θρανίο, μετά 2ο κ.ο.κ. Τέλος η 3η σειρά από το 1ο θρανίο, μετά 2ο κ.ο.κ. όταν αδειάσει όλη η τάξη ο εκπαιδευτικός δίνει σήμα στον συνάδελφο του Α2 να δώσει εντολή να αδειάσει το τμήμα του με την ίδια λογική. Μετά το Α3, Α4 και Α5. Στο γήπεδο μπάσκετ το κάθε τμήμα θα παραταχθεί στη θέση του και ο αντίστοιχος καθηγητής θα πάρει παρουσίες. ΕΚΚΕΝΩΣΗ Β ΤΑΞΗΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Β1 Β2 ΧΩΡΟΣ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΗΣ ΠΡΟΑΥΛΙΟΣ ΧΩΡΟΣ – ΓΚΑΡΑΖΟΠΟΡΤΑ ΓΗΠΕΔΟ ΒΟΛΕΪ ΣΕΙΡΑ Β1, Β2 Πρώτα δίνει εντολή ο εκπαιδευτικός του Β1 στους μαθητές του να αδειάσουν την αίθουσα και να πάνε στο γήπεδο βόλεϊ κοντά στην γκαραζόπορτα από δεξιά. Πρώτα βγαίνουν οι μαθητές του 1ου θρανίου δίπλα στην πόρτα, μετά οι πίσω από αυτούς κ.ο.κ. Στη συνέχεια αδειάζει η μεσαία σειρά από το 1ο θρανίο, μετά 2ο κ.ο.κ. Τέλος η 3η σειρά από το 1ο θρανίο, μετά 2ο κ.ο.κ. όταν αδειάσει όλη η τάξη ο εκπαιδευτικός δίνει σήμα στον συνάδελφο του Β2 να δώσει εντολή να αδειάσει το τμήμα του με την ίδια λογική. Στο γήπεδο βόλεϊ κοντά στην γκαραζόπορτα το κάθε τμήμα θα παραταχθεί στη θέση του και ο αντίστοιχος καθηγητής θα πάρει παρουσίες. ΕΚΚΕΝΩΣΗ Β ΤΑΞΗΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Β4 Β5 ΧΩΡΟΣ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΗΣ ΠΙΣΩ ΠΡΟΑΥΛΙΟΣ ΧΩΡΟΣ – ΣΩΤΗΡΟΣ ΣΕΙΡΑ Β4, Β5 Προσοχή το Β4 θα εκκενώσει από την πίσω πόρτα άρα και ο εκπαιδευτικός θα πάει στην πίσω πόρτα. Πρώτα δίνει εντολή ο εκπαιδευτικός του Β4 στους μαθητές του να αδειάσουν την αίθουσα και να πάνε στο σημείο συνάθροισης στη γωνία του πίσω προαυλίου από δεξιά. Πρώτα βγαίνουν οι μαθητές του τελευταίου θρανίου δίπλα στην πόρτα, μετά οι πίσω από αυτούς κ.ο.κ. Στη συνέχεια αδειάζει η δεύτερη σειρά από το τελευταίο θρανίο, μετά το πίσω από αυτό κ.ο.κ. όταν αδειάσει όλη η τάξη ο εκπαιδευτικός δίνει σήμα στον συνάδελφο του Β5 να δώσει εντολή να αδειάσει το τμήμα του με την ίδια λογική. Στο πίσω προαύλιο το κάθε τμήμα θα παραταχθεί στη θέση του και ο αντίστοιχος καθηγητής θα πάρει παρουσίες.
ΕΚΚΕΝΩΣΗ ΟΡΟΦΟΥ Β3 (Βθετ3) ΚΑΙ Γ ΤΑΞΗΣ ΧΩΡΟΣ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΗΣ ΔΡΟΜΟΣ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΡΤΑ Εσωτερική σκάλα ΣΕΙΡΑ Γ3(Γοικ), Γ2(Γανθρ2), Γ1(Γανθρ1) Πρώτα δίνει εντολή ο εκπαιδευτικός του Γ3 στους μαθητές του να αδειάσουν την αίθουσα και να πάνε στο σημείο συνάθροισης από την εσωτερική σκάλα, έξω από το σχολείο στο δρόμο μπροστά και αριστερά. Πρώτα βγαίνουν οι μαθητές του 1ου θρανίου δίπλα στην πόρτα, μετά οι πίσω από αυτούς κ.ο.κ. Στη συνέχεια αδειάζει η δεύτερη σειρά από το 1ο θρανίο, μετά το πίσω από αυτό κ.ο.κ. όταν αδειάσει όλη η τάξη ο εκπαιδευτικός δίνει σήμα στον συνάδελφο του Γ2 να δώσει εντολή να αδειάσει το τμήμα του με την ίδια λογική. Τέλος όταν αδειάσει όλη η τάξη ο εκπαιδευτικός δίνει σήμα στον συνάδελφο του Γ1 να δώσει εντολή να αδειάσει το τμήμα του με την ίδια λογική. Στον δρόμο το κάθε τμήμα θα παραταχθεί στη θέση του και ο αντίστοιχος καθηγητής θα πάρει παρουσίες. Εξωτερική σκάλα ΣΕΙΡΑ Γ4(Γυγείας), Γ5(Γτεχνολογίας), Β3(Βθετ3) Πρώτα δίνει εντολή ο εκπαιδευτικός του Γ4 στους μαθητές του να αδειάσουν την αίθουσα και να πάνε στο σημείο συνάθροισης από την εξωτερική σκάλα, έξω από το σχολείο στο δρόμο μπροστά και δεξιά, στο ύψος της γκαραζόπορτας. Πρώτα βγαίνουν οι μαθητές του 1ου θρανίου δίπλα στην πόρτα, μετά οι πίσω από αυτούς κ.ο.κ. Στη συνέχεια αδειάζει η δεύτερη σειρά από το 1ο θρανίο, μετά το πίσω από αυτό κ.ο.κ. όταν αδειάσει όλη η τάξη ο εκπαιδευτικός δίνει σήμα στον συνάδελφο του Γ5 να δώσει εντολή να αδειάσει το τμήμα του με την ίδια λογική. Τέλος όταν αδειάσει όλη η τάξη ο εκπαιδευτικός δίνει σήμα στον συνάδελφο του Β3 να δώσει εντολή να αδειάσει το τμήμα του με την ίδια λογική. Στον δρόμο το κάθε τμήμα θα παραταχθεί στη θέση του και ο αντίστοιχος καθηγητής θα πάρει παρουσίες. Εργαστήριο Πληροφορικής Προσοχή το εργαστήριο θα εκκενώθει από την πίσω πόρτα (αυλής) άρα και ο εκπαιδευτικός θα πάει στην πίσω πόρτα. Ο εκπαιδευτικός θα δώσει σήμα στους μαθητές του να αδειάσουν την αίθουσα και να πάνε στο σημείο συνάθροισης μπροστά στην γκαραζόπορτα. Πρώτα βγαίνουν οι μαθητές της αριστερής πλευράς θ13, θ14, θ15, κοκ στη συνέχεια από δεξιά θ12, θ11, θ10 μέχρι και θ01.
Αφού ολοκληρωθεί η καταμέτρηση οι εκπαιδευτικοί επιστρέφουν στη θέση ευθύνης που τους έχει ανατεθεί. ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΕΙΣΜΟΥ 1) Ομάδα παροχής πρώτων βοηθειών Σεραφείμ – Δόξα – Μαρζάβα – Κωλέτσης
2) Ομάδα Πυρασφάλειας Παπανδρεάδης – Χατζής – Κωνσταντινίδου
3) Ομάδα ασφάλειας-ελέγχου προσέγγισης μαθητών σε επικίνδυνα σημεία Παρασύρη – Παπουρτζή – Στουραΐτης
4) Ομάδα Ελέγχου δικτύων-αποκατάστασης βλαβών Σοφιού – Αγγελόπουλος
5) Ομάδα αναζήτησης ατόμων που δεν έχουν παρουσιαστεί στον χώρο καταγραφής Ρούσσος – Σπέρτου – Ρήγα
6) Ομάδα φύλαξης αρχείου του σχολείου Κυριακαντωνάκης – Φράγκου
7) Ομάδα Υποστήριξης ΑΜΕΑ Γαμβρού |