Γονείς/Κηδεμόνες
Ανακοινώσεις Σχολείου
- ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 2023-2024
- Πραγματοποίηση 15ου Θερινού Σχολείου Νεανικής Επιχειρηματικότητας
- Εθελοντική Δημοτική Αιμοδοσία στο Πόρτο Ράφτη
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ - ΤΕΧΑΝ
- Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ιταλία Μάρτιος 2024
- Ψυχολόγος σχολείου 2023-2024
- ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΓΕΝΝΗΘΕΝΤΩΝ το ΕΤΟΣ 2006
- Ενημέρωση μαθητών για το Κυπριακό σύστημα εκπαίδευσης
- Οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2023-2024
- Δράση μαθητών, εκπαιδευτικών ενάντια στον πόλεμο και υπέρ της ΕΙΡΗΝΗΣ
Τα πιο Δημοφιλή...
- ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!
- Σύγχρονη εκπαίδευση - Πρόγραμμα
- Η φάρμα των ζώων, Τζορτζ Όργουελ - Η δική μας συνέχεια!
- Δημιουργική Εργασία Α1 "Πειρασμός"
- Απουσίες - Όρια Απουσιών - Χαρακτηρισμός Φοίτησης
- Ασύγχρονη εκπαίδευση - Πλατφόρμα eclass.sch.gr με χρήση λογαριασμού ΠΣΔ
- Λογοτεχνικό Εργήριο: "Οι μαθητές γράφουν"
- Πρόγραμμα Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ειδικών μαθημάτων
- Σύμβαση με πρακτορείο για εκδρομή στα Τρίκαλα
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
Πρόσφατες Ενημερώσεις
- ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!
- ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ - ΤΕΧΑΝ
- Εγγραφές 2024-2025 μέσω του e-εγγραφές
- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (2024)
- ΕΚΔΡΟΜΗ Α' ΛΥΚΕΙΟΥ - ΒΟΛΟΣ - 4,5,6/4/2024
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
- Τετραήμερη Εκδρομή Β΄ Λυκείου, Μάρτιος 2024
- Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ιταλία Μάρτιος 2024
- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2024
- ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΕΛΤΙΟΥ ΑΠΟΓΡΑΦΗΣ ΓΕΝΝΗΘΕΝΤΩΝ το ΕΤΟΣ 2006
Απουσίες - Όρια Απουσιών - Χαρακτηρισμός Φοίτησης
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Πόρτο Ράφτη: 12/09/2013 ΠΡΟΣ:
ΘΕΜΑ: ΑΠΟΥΣΙΕΣ - ΟΡΙΑ ΑΠΟΥΣΙΩΝ - ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΠΟΥΣΙΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ Σε εφαρμογή της 72765/Γ2/28.6.12 εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας, σας παραθέτουμε παρακάτω χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα προβλεπόμενα για τη φοίτηση των μαθητών (όρια απουσιών - τρόποι δικαιολόγησης τους κλπ.). Σημειώνουμε ιδιαίτερα ότι για το θέμα των απουσιών και τη σωστή φοίτηση των παιδιών είναι απαραίτητη η συνεργασία των Γονέων με τους Εκπαιδευτικού και τη Διεύθυνση του σχολείου. Σύντομα θα λάβετε πίνακα με τις ημέρες και ώρες που οι καθηγητές του σχολείου μας θα δέχονται τους γονείς (άρθρο 10 § 2 Π.Δ. 60/2006). Π.Δ. 104/79 Άρθρο 25 (όπως αντικαταστάθηκε με το αρ.3 του Π.Δ. 485/83) § 1. Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης του μαθητή ευθύνεται εξ ολοκλήρου ο κηδεμόνας του. Π.Δ. 60/2006 Άρθρο 35 §7 Ο υπεύθυνος καθηγητής για την παρακολούθηση τ?/ς φοίτησης των μαθητών - τμήματος ή τάξεως - αφού ενημερώσει τον Διευθυντή του σχολείου, ότι ο μαθητής συμπλήρωσε ήδη εικοσιτέσσερις (24) απουσίες δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες, είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει τον κηδεμόνα με ταχυδρομική επιστολή, η οποία στέλνεται με τη μέριμνα του σχολείου από 1 έως 5 κάθε μήνα για τις απουσίες του μήνα που προηγήθηκε. Π.Δ. 104/79-Άρθρο 25 § 3. Ο κηδεμόνας κάθε μαθητή που απουσίασε για λόγους υγείας από το σχολείο περισσότερο από δύο ημέρες, είναι υποχρεωμένος να προσκομίσει ο ίδιος, το βραδύτερο μέχρι και τη δεκάτη μέρα (ημερολογιακά) από την επιστροφή του μαθητή στο σχολείο, βεβαίωση δημόσιου νοσηλευτικού ιδρύματος ή σχολιατρικής υπηρεσίας ή οποιουδήποτε ιδιώτη γιατρού, που να πιστοποιεί το είδος και τη διάρκεια της ασθένειας. Η βεβαίωση αυτή μπορεί να χρησιμεύσει ως δικαιολογητικό για τις αντίστοιχες απουσίες. Μετά την ανωτέρω προθεσμία κανένα δικαιολογητικό υποβαλλόμενο εκπρόθεσμα δεν γίνεται δεκτό. Κάθε βεβαίωση υποβάλλεται με αίτηση και καταχωρίζεται στο πρωτόκολλο απαραιτήτως. Για τη δικαιολόγηση απουσιών δύο ημερών, λόγω ασθενείας ή άλλων σοβαρών οικογενειακών λόγων, αρκεί ενυπόγραφο σημείωμα του κηδεμόνα που προσκομίζεται από τον ίδιο αποκλειστικά δέκα ημέρες (ημερολογιακές) από την επιστροφή του μαθητή στο σχολείο. Με τον τρόπο αυτό ο κηδεμόνας μπορεί να δικαιολογήσει το πολύ 10 (δέκα) ημέρες αθροιστικά για όλο το έτος. § 4. Τα δικαιολογητικά που υποβάλλονται σύμφωνα με τις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου δε δεσμεύουν το σύλλογο, όταν ο ίδιος γνωρίζει με ικανά και επαρκή στοιχεία τους πραγματικούς λόγους απουσίας του μαθητή. § 5. Σε καμία περίπτωση δε θεωρούνται δικαιολογημένες απουσίες μαθητών όταν πραγματοποιούνται χωρίς την άδεια του Διευθυντή του σχολείου σε ώρες του ημερησίου προγράμματος λειτουργίας του σχολείου, μεμονωμένες ή συνεχείς. Για την πρώτη και την τελευταία διδακτική ώρα του ημερησίου προγράμματος λειτουργίας του σχολείου είναι δυνατόν, κατά την κρίση του συλλόγου καθηγητών, να δικαιολογηθούν απουσίες οφειλόμενες σε εξαιρετικά σοβαρούς αντικειμενικούς λόγους, που αναφέρονται σε ιδιαίτερες τοπικές συνθήκες καιρικές, συγκοινωνιακές και ά)3ες κάθε σχολείου. (Γ2/2798/12.4.01 ΥΠ.Ε.Π.Θ.): Σε περίπτωση όμως που πραγματοποιούνται μεμονωμένες απουσίες κατά τη διάρκεια του ημερήσιου προγράμματος λειτουργίας του σχολείου για λόγους υγείας και με την άδεια του Διευθυντή του σχολείου (κάνει σχετική παρατήρηση στο ημερήσιο δελτίο απουσιών της τάξεως ή του τμήματος), αυτές θεωρούνται δικαιολογημένες, αρκεί να συνοδεύονται από ιατρική βεβαίωση. § 7. Όπου στο παρόν άρθρο αναφέρεται ο κηδεμόνας του μαθητή, νοείται ο πατέρας ή η μητέρα ή οποιοδήποτε νόμιμα εξουσιοδοτημένο από αυτούς φυσικό πρόσωπο, προκειμένου μόνο περί μαθητών που δεν έχουν συμπληρώσει το 18° έτος της ηλικίας τους. ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ (Π.Α. 60/2006 Αρθρο 35 § 2,3,4,5.) ΕΠΑΡΚΗΣ χαρακτηρίζεται η φοίτηση εφόσον:
ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ χαρακτηρίζεται η φοίτηση εφόσον: Ο μαθητής σημείωσε πάνω από 50 απουσίες και δεν εμπίπτει σε καμία από τις περιπτώσεις που προαναφέρθηκαν. <0 Μαθητής είναι υποχρεωμένος να επαναλάβει τη φοίτηση στην ίδια τάξη>
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σωτήρος 10 Πόρτο Ράφτη Τηλ.22990-78028
Πόρτο Ράφτη: 12/09/2013 ΘΕΜΑ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Η αξιολόγηση των μαθητών του Γενικού Λυκείου γίνεται σύμφωνα με το: Άρθρο 1 Σκοπός της αξιολόγησης των μαθητών Η αξιολόγηση των μαθητών είναι αναπόσπαστο μέρος της διδακτικής διαδικασίας. Έχει σκοπό να προσδιορίσει Η αξιολόγηση οφείλει να συνδυάζει ποικίλες μορφές και τεχνικές για να επιτύχει αφενός έγκυρη, αξιόπιστη,
Άρθρο 2
Περίοδοι του διδακτικού έτους
Άρθρο 3 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 του Π.Δ. 48/2012 Χαρακτηρισμός των διδασκομένων μαθημάτων 1. Τα μαθήματα της Α' τάξης του Ημερησίου Γενικού Λυκείου κατανέμονται σε τρεις (2) ομάδες: α) Η ομάδα Α περιλαμβάνει τα μαθήματα Γενικής Παιδείας που εξετάζονται γραπτώς, β) Η ομάδα Β περιλαμβάνει τα μαθήματα των Κατευθύνσεων που εξετάζονται γραπτώς γ) Η ομάδα Γ περιλαμβάνει τα μαθήματα Επιλογής που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις και ο βαθμός τους συνυπολογίζεται για την εξαγωγή του Γενικού Μέσου Όρου (Γ.Μ.Ο.) της τάξης, δ) Η ομάδα Δ περιλαμβάνει τα μαθήματα της Φυσικής Αγωγής, Εφαρμογές Υπολογιστών, Εφαρμογές Λογισμικού και Πολυμέσα - Δίκτυα που δεν εξετάζονται γραπτώς. 3. Το 2ο υποχρεωτικό μάθημα Γενικής Παιδείας επιλογής του μαθητή, που εξετάζεται σε κοινά σε εθνικό επίπεδο
Στην Α' τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου: ί) Το μάθημα της Ελληνικής Γλώσσας χωρίζεται στους κλάδους: α) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία β) Νέα Ελληνική Γλώσσα γ) Νέα Ελληνική Λογοτεχνία ιι) Το μάθημα των Μαθηματικών χωρίζεται στους εξής κλάδους: ίιι) Το μάθημα των Φυσικών Επιστημών χωρίζεται στους κλάδους: Κάθε κλάδος βαθμολογείται χωριστά. Ο τελικός βαθμός για κάθε μάθημα με κλάδους είναι ο μέσος όρος των
Άρθρο 5 Βαθμολογική Κλίμακα 1. Η βαθμολογική κλίμακα, με βάση την οποία υπολογίζονται οι βαθμοί επίδοσης των μαθητών σε όλα τα 2. Οι προφορικοί βαθμοί της αξιολόγησης των μαθητών δίνονται σε ακέραιους αριθμούς. Ο Μ.Ο. των προφορικών βαθμολογιών των δύο τετραμήνων αποτελεί τον ετήσιο προφορικό βαθμό του μαθητή σε κάθε μάθημα και δίνεται με προσέγγιση δεκάτου.
3. Ο βαθμός προαγωγής και απόλυσης κατά μάθημα και ο γενικός μέσος όρος (Γ.Μ.Ο.) γράφονται ως δεκαδικοί με προσέγγιση δεκάτου. Άρθρο 6 Διαγνωστική αξιολόγηση των μαθητών
α) Να βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς να προσδιορίσουν το επίπεδο στο οποίο βρίσκονται οι μαθητές τους, ώστε β) Να διερευνήσουν αν οι μαθητές τους διαθέτουν τις προαπαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες σε σχέση με την Άρθρο 7 Προφορική βαθμολογία τετραμήνων 1. Για την αξιολόγηση του μαθητή κατά τετράμηνο ο διδάσκων συνεκτιμά: Κακώς Ανεπαρκώς Σχεδόν καλώς Καλώς Λίαν καλώς Άριστα 0-05 05,1-9,4 9,5-13 13,1 -16 16,1 - 18 18,1 -20
α. Τη συμμετοχή του στη διδακτική - μαθησιακή διαδικασία, Οι γραπτές εξετάσεις είναι οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες διάρκειας 5 έως 15 λεπτών, οι οποίες αποτελούν Άρθρο 12 Θέματα των εξετάσεων
Άρθρο 32 Προαγωγή, απόλυση και απόρριψη μαθητών
Στην περίπτωση που εξάγεται για μαθητή απορριπτικό αποτέλεσμα σε κλάδο/κλάδους μαθήματος και ο β. Αν πρόκειται για μαθητές της Γ' τάξης, αυτοί έχουν τις εξής δυνατότητες: ί. Να επαναλάβουν τη φοίτηση στη Γ' τάξη και να επανεξεταστούν σε όλα τα μαθήματα. ii. Να προσέλθουν στις γραπτές εξετάσεις του Ιουνίου του επόμενου σχολικού έτους σε όλα τα μαθήματα της ίδιας κατεύθυνσης, χωρίς να φοιτήσουν στο Λύκειο. Στην περίπτωση αυτή παραμένει αμετάβλητος ο βαθμός των τετραμήνων. Οι μαθητές αυτοί, εφόσον προσέλθουν το αμέσως επόμενο σχολικό έτος από αυτό της φοίτησής τους στη Γ τάξη , εξετάζονται σε όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα που διδάσκονταν κατά το τελευταίο έτος της φοίτησής τους στην τάξη αυτή και στην εξεταστέα-διδακτέα ύλη που έχει ανακοινωθεί για το έτος που προσέρχονται στις εξετάσεις, εκτός των μαθημάτων που τυχόν αντικαταστάθηκαν ή προστέθηκαν. Όσον αφορά στα μαθήματα που αντικαταστάθηκαν, οι μαθητές αυτοί εξετάζονται στην ύλη που είχε καθοριστεί το σχολικό έτος της φοίτησής τους στην τελευταία τάξη του Λυκείου. Όσον αφορά στα μαθήματα που προστέθηκαν, οι παραπάνω μαθητές δεν τα εξετάζονται. Αν δεν απολυθούν ούτε το αμέσως επόμενο σχολικό έτος από αυτό της φοίτησής τους στη Γ τάξη, μπορούν είτε να επαναφοιτήσουν είτε να προσέλθουν στις απολυτήριες εξετάσεις της τελευταίας τάξης οποιοδήποτε άλλο σχολικό έτος εξεταζόμενοι στα μαθήματα και στην ύλη που εξετάζονται οι μαθητές της Γ τάξης το συγκεκριμένο σχολικό έτος. Οι μαθητές αυτοί, σε περίπτωση που είχαν ως μάθημα επιλογής το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» υποβάλλουν υπεύθυνη δήλωση στο Διευθυντή του οικείου Λυκείου, στην οποία δηλώνουν ότι θα εξετασθούν το μάθημα σε επίπεδο σχολικής μονάδας ή σε εθνικό επίπεδο, ανεξάρτητα από τον τρόπο με τον οποίο είχαν εξετασθεί την προηγούμενη φορά.
ΠΡΟΣΟΧΗ Σύμφωνα με τις παραπάνω διατάξεις παρακαλούμε: Όσοι γονείς ή κηδεμόνες δεν έχουν υπογράψει την εγγραφή των μαθητών για το νέο σχολικό έτος 2012-2013 παρακαλούνται να προσέλθουν στο σχολείο μέχρι 24 Σεπτεμβρίου 2012, ώστε να έχουμε έγκαιρα όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για τα ατομικά δελτία των μαθητών καθώς και τα στοιχεία των κηδεμόνων. Επίσης θα πρέπει όλοι οι μαθητές της Πρώτης (Α') τάξης καθώς και όσοι μαθητές των Β' και Γ' τάξεων μετεγγράφηκαν πρόσφατα στο σχολείο μας να προσκομίσουν στο Διευθυντή του σχολείου, μέχρι 28 Σεπτεμβρίου 2012, αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή πρόσφατο Πιστοποιητικό Γεννήσεως (όχι Ληξιαρχική Πράξη) για τη σωστή ενημέρωση των αρχείων του σχολείου μας.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ Παρ. 3. Η προσήκουσα διαγωγή των μαθητών, νοουμένη ως έμπρακτος συμμόρφωσις προς τους διέποντας την σχολική ζωήν κανόνας και προς τας ηθικός αρχάς του κοινωνικού περιβάλλοντος, εντός του οποίου διαβιούν, αποτελεί υποχρέωσιν αυτών, πάσα δε παρέκκλισις εκ ταύτης, εκδηλουμένη δι΄ υπαιτίου πράξεως ή παραλείψεως, αποτελεί αντικείμενον παιδαγωγικού ελέγχου και εν ανάγκη αντιμετωπίζεται δια σχολικών κυρώσεων κατά τας διατάξεις του παρόντος Προεδρικού Διατάγματος.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Πόρτο Ράφτη:12/09/2013 ΘΕΜΑ: Χρήση Κινητών Τηλεφώνων Στις 7 Δεκεμβρίου 2006, το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων εξέδωσε την υπ αριθμ. 132328/Γ2 εγκύκλιο με την οποία ορίζεται σαφώς ότι οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου. Στη ίδια εγκύκλιο αναφέρεται ότι κάθε παρέκκλιση από τα ανωτέρω αποτελεί αντικείμενο παιδαγωγικού ελέγχου και αντιμετωπίζεται με τις προβλεπόμενες στο Π.Δ. 104/79 (ΦΕΚ 23 Α') κυρώσεις. Στην εξαιρετική περίπτωση που κάποιος μαθητής φέρει το κινητό του τηλέφωνο στο σχολείο και προκειμένου να μη θεωρηθεί ότι παραβαίνει το περιεχόμενο της παραπάνω εγκυκλίου, θα μπορεί να το φέρνει και να το παραδίδει κλειστό και απενεργοποιημένο, πριν την έναρξη των μαθημάτων, στο γραφείο του διευθυντή του σχολείου μας και να το παραλαμβάνει μετά το τέλος του ημερήσιου προγράμματος. Η παραπάνω εγκύκλιος θα τηρηθεί από το σχολείο μας απαρέγκλιτα. |