Απουσίες - Όρια Απουσιών - Χαρακτηρισμός Φοίτησης

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
Δ/ΝΣΗ Π.&Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ. ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ  
2° ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ
Σωτήρος 10 Πόρτο Ράφτη Τηλ.22990-78028

 

Πόρτο Ράφτη: 12/09/2013 ΠΡΟΣ:
1. Τους Μαθητές
2. Γονείς και Κηδεμόνες

 

ΘΕΜΑ: ΑΠΟΥΣΙΕΣ - ΟΡΙΑ ΑΠΟΥΣΙΩΝ - ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΑΠΟΥΣΙΩΝ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ

Σε εφαρμογή της 72765/Γ2/28.6.12 εγκυκλίου του Υπουργείου Παιδείας, σας παραθέτουμε παρακάτω χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τα προβλεπόμενα για τη φοίτηση των μαθητών (όρια απουσιών - τρόποι δικαιολόγησης τους κλπ.). Σημειώνουμε ιδιαίτερα ότι για το θέμα των απουσιών και τη σωστή φοίτηση των παιδιών είναι απαραίτητη η συνεργασία των Γονέων με τους Εκπαιδευτικού και τη Διεύθυνση του σχολείου.

Σύντομα θα λάβετε πίνακα με τις ημέρες και ώρες που οι καθηγητές του σχολείου μας θα δέχονται τους γονείς (άρθρο 10 § 2 Π.Δ. 60/2006).

Π.Δ. 104/79

Άρθρο 25 (όπως αντικαταστάθηκε με το αρ.3 του Π.Δ. 485/83)

§ 1. Για την τακτική παρακολούθηση της φοίτησης του μαθητή ευθύνεται εξ ολοκλήρου ο κηδεμόνας του.

Π.Δ. 60/2006 Άρθρο 35 §7

Ο υπεύθυνος καθηγητής για την παρακολούθηση τ?/ς φοίτησης των μαθητών - τμήματος ή τάξεως - αφού ενημερώσει τον Διευθυντή του σχολείου, ότι ο μαθητής συμπλήρωσε ήδη εικοσιτέσσερις (24) απουσίες δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες, είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει τον κηδεμόνα με ταχυδρομική επιστολή, η οποία στέλνεται με τη μέριμνα του σχολείου από 1 έως 5 κάθε μήνα για τις απουσίες του μήνα που προηγήθηκε.

Π.Δ. 104/79-Άρθρο 25

§ 3. Ο κηδεμόνας κάθε μαθητή που απουσίασε για λόγους υγείας από το σχολείο περισσότερο από δύο ημέρες, είναι υποχρεωμένος να προσκομίσει ο ίδιος, το βραδύτερο μέχρι και τη δεκάτη μέρα (ημερολογιακά) από την επιστροφή του μαθητή στο σχολείο, βεβαίωση δημόσιου νοσηλευτικού ιδρύματος ή σχολιατρικής υπηρεσίας ή οποιουδήποτε ιδιώτη γιατρού, που να πιστοποιεί το είδος και τη διάρκεια της ασθένειας.

Η βεβαίωση αυτή μπορεί να χρησιμεύσει ως δικαιολογητικό για τις αντίστοιχες απουσίες. Μετά την ανωτέρω προθεσμία κανένα δικαιολογητικό υποβαλλόμενο εκπρόθεσμα δεν γίνεται δεκτό. Κάθε βεβαίωση υποβάλλεται με αίτηση και καταχωρίζεται στο πρωτόκολλο απαραιτήτως. Για τη δικαιολόγηση απουσιών δύο ημερών, λόγω ασθενείας ή άλλων σοβαρών οικογενειακών λόγων, αρκεί ενυπόγραφο σημείωμα του κηδεμόνα που προσκομίζεται από τον ίδιο αποκλειστικά δέκα ημέρες (ημερολογιακές) από την επιστροφή του μαθητή στο σχολείο.

Με τον τρόπο αυτό ο κηδεμόνας μπορεί να δικαιολογήσει το πολύ 10 (δέκα) ημέρες αθροιστικά για όλο το έτος.

§ 4. Τα δικαιολογητικά που υποβάλλονται σύμφωνα με τις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου δε δεσμεύουν το σύλλογο, όταν ο ίδιος γνωρίζει με ικανά και επαρκή στοιχεία τους πραγματικούς λόγους απουσίας του μαθητή.

§ 5. Σε καμία περίπτωση δε θεωρούνται δικαιολογημένες απουσίες μαθητών όταν πραγματοποιούνται χωρίς την άδεια του Διευθυντή του σχολείου σε ώρες του ημερησίου προγράμματος λειτουργίας του σχολείου, μεμονωμένες ή συνεχείς. Για την πρώτη και την τελευταία διδακτική ώρα του ημερησίου προγράμματος λειτουργίας του σχολείου είναι δυνατόν, κατά την κρίση του συλλόγου καθηγητών, να δικαιολογηθούν απουσίες οφειλόμενες σε εξαιρετικά σοβαρούς αντικειμενικούς λόγους, που αναφέρονται σε ιδιαίτερες τοπικές συνθήκες καιρικές, συγκοινωνιακές και ά)3ες κάθε σχολείου.

(Γ2/2798/12.4.01 ΥΠ.Ε.Π.Θ.): Σε περίπτωση όμως που πραγματοποιούνται μεμονωμένες απουσίες κατά τη διάρκεια του ημερήσιου προγράμματος λειτουργίας του σχολείου για λόγους υγείας και με την άδεια του Διευθυντή του σχολείου (κάνει σχετική παρατήρηση στο ημερήσιο δελτίο απουσιών της τάξεως ή του τμήματος), αυτές θεωρούνται δικαιολογημένες, αρκεί να συνοδεύονται από ιατρική βεβαίωση.

§ 7. Όπου στο παρόν άρθρο αναφέρεται ο κηδεμόνας του μαθητή, νοείται ο πατέρας ή η μητέρα ή οποιοδήποτε νόμιμα εξουσιοδοτημένο από αυτούς φυσικό πρόσωπο, προκειμένου μόνο περί μαθητών που δεν έχουν συμπληρώσει το 18° έτος της ηλικίας τους.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ

(Π.Α. 60/2006 Αρθρο 35 § 2,3,4,5.)

ΕΠΑΡΚΗΣ χαρακτηρίζεται η φοίτηση εφόσον:

  1. Το σύνολο των απουσιών, ανεξάρτητα του λόγου δεν υπερβαίνει τις 50.
  2. Το σύνολο των απουσιών δεν υπερβαίνει τις 114, οι δε πάνω των 50 όλες δικαιολογημένες.
  3. α) Το σύνολο των απουσιών υπερβαίνει τις 115 και όχι τις 164. β) Οι πάνω των 50 όλες δικαιολογημένες.
    γ) Η διαγωγή Κοσμιωτάτη.
    δ)Ο μέσος όρος των δύο τετραμήνων τουλάχιστον 15 πλήρες <0
    Μαθητής γίνεται δεκτός στις εξετάσεις Μαΐου - Ιουνίου>

ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ χαρακτηρίζεται η φοίτηση εφόσον:

Ο μαθητής σημείωσε πάνω από 50 απουσίες και δεν εμπίπτει σε καμία από τις περιπτώσεις που προαναφέρθηκαν.

<0 Μαθητής είναι υποχρεωμένος να επαναλάβει τη φοίτηση στην ίδια τάξη>

 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ,
ΠΕΡ.Δ/ΝΣΗ Π.&Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ
Δ/ΝΣΗ ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ. ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
2° ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ

Σωτήρος 10 Πόρτο Ράφτη Τηλ.22990-78028

 

 

Πόρτο Ράφτη: 12/09/2013
ΠΡΟΣ: 1. Τους Μαθητές
2. Γονείς και Κηδεμόνες

ΘΕΜΑ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ

Η αξιολόγηση των μαθητών του Γενικού Λυκείου γίνεται σύμφωνα με το:
Π.Δ. 60/2006 (ΦΕΚ 65 τ.Α') και Π.Δ. 48/2012

Άρθρο 1

Σκοπός της αξιολόγησης των μαθητών

Η αξιολόγηση των μαθητών είναι αναπόσπαστο μέρος της διδακτικής διαδικασίας. Έχει σκοπό να προσδιορίσει
το βαθμό επίτευξης των διδακτικών στόχων της, όπως αυτοί καθορίζονται από τα ισχύοντα αναλυτικά
προγράμματα των αντίστοιχων μαθημάτων.

Η αξιολόγηση οφείλει να συνδυάζει ποικίλες μορφές και τεχνικές για να επιτύχει αφενός έγκυρη, αξιόπιστη,
αντικειμενική και αδιάβλητη αποτίμηση των γνώσεων, της κριτικής ικανότητας και των δεξιοτήτων των μαθητών
και αφετέρου να συμβάλει στην αυτογνωσία και στην αντικειμενική πληροφόρησή τους για το επίπεδο μάθησης
και τις ικανότητές τους. Παράλληλα, οφείλει να πληροφορεί τον εκπαιδευτικό για τα αποτελέσματα του έργου του
και να ανατροφοδοτεί τη διδακτική πράξη, με στόχο τη συνεχή βελτίωση και την αύξηση της αποτελεσματικότητάς
της. Τέλος, υπηρετεί και την ενημέρωση των γονέων για την πρόοδο των μαθητών.
Στο πλαίσιο αυτό ο μαθητής αξιολογείται από:

  1. τη συμμετοχή του στην καθημερινή εργασία της τάξης και τη συνολική δραστηριότητα του μέσα στο Σχολείο.
  2. τα αποτελέσματα της επίδοσής του στις ενδιάμεσες γραπτές δοκιμασίες κατά τα δύο τετράμηνα του διδακτικού
    έτους και στις τελικές εξετάσεις στο τέλος του διδακτικού έτους.
  3. τις συνθετικές - δημιουργικές εργασίες και
  4. από τον ατομικό του φάκελο, όπου αυτός τηρείται.

Άρθρο 2

Περίοδοι του διδακτικού έτους

Το διδακτικό έτος στο Ενιαίο Λύκειο χωρίζεται σε δύο (2) περιόδους που ονομάζονται τετράμηνα. Το Α'
τετράμηνο διαρκεί από την 1η Σεπτεμβρίου ως την 20η Ιανουαρίου. Το Β' τετράμηνο διαρκεί από την 21η
Ιανουαρίου έως τη 16η Μαΐου.

 

 

 

Άρθρο 3 όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 1 του Π.Δ. 48/2012

Χαρακτηρισμός των διδασκομένων μαθημάτων

1. Τα μαθήματα της Α' τάξης του Ημερησίου Γενικού Λυκείου κατανέμονται σε τρεις (2) ομάδες:
α) Η ομάδα Α περιλαμβάνει όλα τα μαθήματα Γενικής Παιδείας που εξετάζονται γραπτώς.
β) Η ομάδα Β περιλαμβάνει τα μαθήματα που δεν εξετάζονται γραπτώς, δηλαδή τηε Ερευνητική Εργασία (Ριό]6οΙ) και την Φυσική Αγωγή.

2. Τα μαθήματα των τάξεων Β' και Γ' κατανέμονται σε τέσσερις (4) ομάδες:
α) Η ομάδα Α περιλαμβάνει τα μαθήματα Γενικής Παιδείας που εξετάζονται γραπτώς,
β) Η ομάδα Β περιλαμβάνει τα μαθήματα των Κατευθύνσεων που εξετάζονται γραπτώς
γ) Η ομάδα Γ περιλαμβάνει τα μαθήματα Επιλογής που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις και ο βαθμός τους συνυπολογίζεται για την εξαγωγή του Γενικού Μέσου Όρου (Γ.Μ.Ο.) της τάξης,
δ) Η ομάδα Δ περιλαμβάνει τα μαθήματα της Φυσικής Αγωγής, Εφαρμογές Υπολογιστών, Εφαρμογές Λογισμικού και Πολυμέσα - Δίκτυα που δεν εξετάζονται γραπτώς.

3. Το 2ο υποχρεωτικό μάθημα Γενικής Παιδείας επιλογής του μαθητή, που εξετάζεται σε κοινά σε εθνικό επίπεδο
  1. θέματα δηλώνεται με αίτηση που υποβάλλει ο μαθητής ή ο κηδεμόνας του (εφόσον ο μαθητής είναι ανήλικος) στο
  2. σχολείο του σε χρονικό διάστημα που καθορίζεται με Απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και
  3. Θρησκευμάτων.
4. Το μάθημα επιλογής «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» εξετάζεται γραπτώς ανάλογα με την προτίμηση του
  1. μαθητή σε κοινά σε εθνικό επίπεδο θέματα ή σε επίπεδο σχολικής μονάδας, που δηλώνεται με αίτηση που
  2. υποβάλλει στο σχολείο σε χρονικό διάστημα που καθορίζεται με Απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και
  3. Θρησκευμάτων.

Στην Α' τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου:

ί) Το μάθημα της Ελληνικής Γλώσσας χωρίζεται στους κλάδους:

α) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία

β) Νέα Ελληνική Γλώσσα

γ) Νέα Ελληνική Λογοτεχνία

ιι) Το μάθημα των Μαθηματικών χωρίζεται στους εξής κλάδους:
α) Άλγεβρα
β) Γεωμετρία

ίιι) Το μάθημα των Φυσικών Επιστημών χωρίζεται στους κλάδους:
α) Φυσική
β) Χημεία
γ) Βιολογία

Κάθε κλάδος βαθμολογείται χωριστά. Ο τελικός βαθμός για κάθε μάθημα με κλάδους είναι ο μέσος όρος των
τελικών βαθμών των κλάδων του με προσέγγιση δεκάτου.

 

Άρθρο 5

Βαθμολογική Κλίμακα

1. Η βαθμολογική κλίμακα, με βάση την οποία υπολογίζονται οι βαθμοί επίδοσης των μαθητών σε όλα τα
μαθήματα, είναι 0 - 20 και λεκτικώς προσδιορίζεται με τους χαρακτηρισμούς:
Η βαθμολόγηση των γραπτών των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων γίνεται στην κλίμακα 0 - 100 με ακέραιους μόνο αριθμούς και ο τελικός βαθμός του γραπτού ανάγεται στην κλίμακα 0 - 20 και γράφεται ως δεκαδικός, όπου απαιτείται, με προσέγγιση δεκάτου.

2. Οι προφορικοί βαθμοί της αξιολόγησης των μαθητών δίνονται σε ακέραιους αριθμούς. Ο Μ.Ο. των προφορικών βαθμολογιών των δύο τετραμήνων αποτελεί τον ετήσιο προφορικό βαθμό του μαθητή σε κάθε μάθημα και δίνεται με προσέγγιση δεκάτου.

3. Ο βαθμός προαγωγής και απόλυσης κατά μάθημα και ο γενικός μέσος όρος (Γ.Μ.Ο.) γράφονται ως δεκαδικοί με προσέγγιση δεκάτου.

Άρθρο 6

Διαγνωστική αξιολόγηση των μαθητών

  1. Στην αρχή του σχολικού έτους και μέσα στις δύο πρώτες εβδομάδες από την έναρξη των μαθημάτων
    διεξάγονται υποχρεωτικά στην Α' τάξη διαγνωστικές δοκιμασίες στα μαθήματα Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και
    Γραμματεία, Νεοελληνική Γλώσσα, Νεοελληνική Λογοτεχνία, Άλγεβρα, Γεωμετρία, Φυσική, Χημεία και Ξένες
    Γλώσσες. Στις επόμενες τάξεις οι διαγνωστικές δοκιμασίες είναι προαιρετικές και διεξάγονται κατά την κρίση των
    εκπαιδευτικών στα μαθήματα στα οποία θεωρούνται απ" αυτούς αναγκαίες.
  2. Σκοπός των διαγνωστικών δοκιμασιών είναι:

α) Να βοηθήσουν τους εκπαιδευτικούς να προσδιορίσουν το επίπεδο στο οποίο βρίσκονται οι μαθητές τους, ώστε
ανάλογα να προσαρμόσουν τη διδασκαλία τους.

β) Να διερευνήσουν αν οι μαθητές τους διαθέτουν τις προαπαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες σε σχέση με την
ύλη που θα διδαχθούν στην τάξη αυτή, να επισημάνουν τις ελλείψεις τους και να σχεδιάσουν ωρολόγιο
πρόγραμμα (ώρες διδασκαλίας και διδασκόμενα μαθήματα), για την πρόσθετη διδακτική τους στήριξη, το οποίο
εισηγούνται στο Σύλλογο διδασκόντων, ο οποίος και αποφασίζει.

Άρθρο 7

Προφορική βαθμολογία τετραμήνων

1. Για την αξιολόγηση του μαθητή κατά τετράμηνο ο διδάσκων συνεκτιμά:

Κακώς Ανεπαρκώς Σχεδόν καλώς Καλώς Λίαν καλώς Άριστα

0-05

05,1-9,4 9,5-13 13,1 -16

16,1 - 18 18,1 -20

 

α. Τη συμμετοχή του στη διδακτική - μαθησιακή διαδικασία,
β. Την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του για το συγκεκριμένο μάθημα,
γ. Την επίδοσή του στις γραπτές δοκιμασίες,
δ. Τις εργασίες που εκτελεί στο σπίτι ή το Σχολείο.
ε. Το φάκελο επιδόσεων και δραστηριοτήτων του μαθητή, όπου αυτός τηρείται.

Οι γραπτές εξετάσεις είναι οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες διάρκειας 5 έως 15 λεπτών, οι οποίες αποτελούν
εναλλακτικό τρόπο εξέτασης των μαθητών στο μάθημα της ημέρας και συμπληρώνουν την αξιολόγηση μέσω
προφορικών διαδικασιών. Γίνονται χωρίς προειδοποίηση των μαθητών με τη μορφή σύντομων, ποικίλων και
κατάλληλων ερωτήσεων, οι οποίες διατυπώνονται από τον διδάσκοντα με βάση τα σχετικά παραδείγματα που
περιέχονται στα σχολικά βιβλία και σύμφωνα με τις Οδηγίες του Π.Ι. Ο αριθμός των ολιγόλεπτων γραπτών
δοκιμασιών αφήνεται στην κρίση του διδάσκοντος. Κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους πραγματοποιείται μία
(1) μόνο ωριαία γραπτή δοκιμασία, στο Α' Τετράμηνο, η οποία καλύπτει περιορισμένης έκτασης ενότητα και
γίνεται ύστερα από βραχείας διάρκειας προειδοποίηση των μαθητών. Δεν πρέπει να διεξάγονται περισσότερες
από μια (1) ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του ημερησίου διδακτικού προγράμματος και οπωσδήποτε
όχι περισσότερες από τρεις (3) κατά τη διάρκεια του εβδομαδιαίου διδακτικού προγράμματος για το ίδιο τμήμα

Άρθρο 12

Θέματα των εξετάσεων

  1. Τα θέματα των προαγωγικών και απολυτηρίων εξετάσεων περιλαμβάνουν ποικιλία ερωτήσεων (π.χ. σύντομης
    απάντησης, ελεύθερης ανάπτυξης), οι οποίες είναι κλιμακούμενου βαθμού δυσκολίας και αφορούν ευρεία έκταση
    της εξεταστέας ύλης.
  2. Τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων στην Α' και ΕΓ τάξη και των απολυτηρίων εξετάσεων στη Γ' τάξη,
    Δημοσίων και Ιδιωτικών Ενιαίων Λυκείων για τα μαθήματα που εξετάζονται σε επίπεδο σχολικής μονάδας,
    διατυπώνονται με τη συνεργασία των καθηγητών που διδάσκουν το ίδιο μάθημα στην ίδια τάξη κάθε Λυκείου,
    είναι κοινά για όλα τα τμήματα της τάξης του Λυκείου και εγκρίνονται από το Διευθυντή του Λυκείου με την
    επιφύλαξη της παραγράφου 4 του αρ. 16 του παρόντος Π.Δ.
  3. Τα θέματα των απολυτηρίων εξετάσεων της Γ' τάξης, οι οποίες διεξάγονται ταυτόχρονα σε όλα τα Λύκεια,
    σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοινώνεται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, για τα
    μαθήματα που εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο επιλέγονται από την ΚΕΕ, κατά τη διαδικασία που ορίζεται στο
    άρθρο 18 του παρόντος Π.Δ. και είναι κοινά για όλα τα Λύκεια της χώρας.

Άρθρο 32

Προαγωγή, απόλυση και απόρριψη μαθητών

  1. Για την προαγωγή και απόλυση των μαθητών απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε
    δέκατα (9,5), ο οποίος υπολογίζεται στο εξής από το σύνολο των βαθμών των γραπτώς εξεταζόμενων
    μαθημάτων, συνυπολογιζομένου και του προφορικού βαθμού, είτε αυτά εξετάζονται σε εθνικό επίπεδο, είτε σε
    επίπεδο σχολικής μονάδας.
  2. α. Οι μαθητές της Α' και Β' τάξης του Ενιαίου Λυκείου που δεν προάγονται, σύμφωνα με τις διατάξεις της
    προηγούμενης παραγράφου του άρθρου αυτού, παραπέμπονται σε ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου
    του ίδιου έτους, με τον τρόπο και τη διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων του Ιουνίου στα μαθήματα στα
    οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσής τους, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 28 του παρόντος διατάγματος είναι
    μικρότερος του 9,5.

Στην περίπτωση που εξάγεται για μαθητή απορριπτικό αποτέλεσμα σε κλάδο/κλάδους μαθήματος και ο
συνολικός βαθμός του μαθήματος ως μέσος όρος των βαθμών των κλάδων είναι επίσης απορριπτικός , ο
μαθητής αυτός παραπέμπεται μόνο στον κλάδο/στους κλάδους του μαθήματος στον οποίον/στους οποίους
υστέρησε.

β. Αν πρόκειται για μαθητές της Γ' τάξης, αυτοί έχουν τις εξής δυνατότητες:

ί. Να επαναλάβουν τη φοίτηση στη Γ' τάξη και να επανεξεταστούν σε όλα τα μαθήματα.

ii. Να προσέλθουν στις γραπτές εξετάσεις του Ιουνίου του επόμενου σχολικού έτους σε όλα τα μαθήματα της ίδιας κατεύθυνσης, χωρίς να φοιτήσουν στο Λύκειο. Στην περίπτωση αυτή παραμένει αμετάβλητος ο βαθμός των τετραμήνων. Οι μαθητές αυτοί, εφόσον προσέλθουν το αμέσως επόμενο σχολικό έτος από αυτό της φοίτησής τους στη Γ τάξη , εξετάζονται σε όλα τα γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα που διδάσκονταν κατά το τελευταίο έτος της φοίτησής τους στην τάξη αυτή και στην εξεταστέα-διδακτέα ύλη που έχει ανακοινωθεί για το έτος που προσέρχονται στις εξετάσεις, εκτός των μαθημάτων που τυχόν αντικαταστάθηκαν ή προστέθηκαν. Όσον αφορά στα μαθήματα που αντικαταστάθηκαν, οι μαθητές αυτοί εξετάζονται στην ύλη που είχε καθοριστεί το σχολικό έτος της φοίτησής τους στην τελευταία τάξη του Λυκείου. Όσον αφορά στα μαθήματα που προστέθηκαν, οι παραπάνω μαθητές δεν τα εξετάζονται. Αν δεν απολυθούν ούτε το αμέσως επόμενο σχολικό έτος από αυτό της φοίτησής τους στη Γ τάξη, μπορούν είτε να επαναφοιτήσουν είτε να προσέλθουν στις απολυτήριες εξετάσεις της τελευταίας τάξης οποιοδήποτε άλλο σχολικό έτος εξεταζόμενοι στα μαθήματα και στην ύλη που εξετάζονται οι μαθητές της Γ τάξης το συγκεκριμένο σχολικό έτος. Οι μαθητές αυτοί, σε περίπτωση που είχαν ως μάθημα επιλογής το μάθημα «Αρχές Οικονομικής Θεωρίας» υποβάλλουν υπεύθυνη δήλωση στο Διευθυντή του οικείου Λυκείου, στην οποία δηλώνουν ότι θα εξετασθούν το μάθημα σε επίπεδο σχολικής μονάδας ή σε εθνικό επίπεδο, ανεξάρτητα από τον τρόπο με τον οποίο είχαν εξετασθεί την προηγούμενη φορά.
Για το δεύτερο μάθημα Γενικής Παιδείας που εξετάζεται σε εθνικό επίπεδο (επιλογής του μαθητή), οι παραπάνω μαθητές υποβάλλουν υπεύθυνη δήλωση στο Διευθυντή του οικείου Λυκείου, στην οποία δηλώνουν το μάθημα της προτίμησής τους που μπορεί να είναι διαφορετικό από την προτίμηση του προηγούμενου έτους. Οι δηλώσεις αυτές κατατίθενται την ίδια χρονική περίοδο που ορίζεται και για τους μαθητές που φοιτούν στην τελευταία τάξη του Ενιαίου Λυκείου.
γ. Οι μαθητές του εδαφίου β της παραγράφου αυτής δηλώνουν την επιλογή τους με υπεύθυνη δήλωση του Ν. 1599/86 που καταθέτουν μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων της περιόδου Ιουνίου και Ιουλίου ή το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου στη Δ/νση του Λυκείου στο οποίο φοιτούσαν. Η δήλωση αυτή μπορεί να ανακληθεί μέχρι 31 Οκτωβρίου.

 

 

 

ΠΡΟΣΟΧΗ

Σύμφωνα με τις παραπάνω διατάξεις παρακαλούμε:

Όσοι γονείς ή κηδεμόνες δεν έχουν υπογράψει την εγγραφή των μαθητών για το νέο σχολικό έτος 2012-2013 παρακαλούνται να προσέλθουν στο σχολείο μέχρι 24 Σεπτεμβρίου 2012, ώστε να έχουμε έγκαιρα όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για τα ατομικά δελτία των μαθητών καθώς και τα στοιχεία των κηδεμόνων.

Επίσης θα πρέπει όλοι οι μαθητές της Πρώτης (Α') τάξης καθώς και όσοι μαθητές των Β' και Γ' τάξεων μετεγγράφηκαν πρόσφατα στο σχολείο μας να προσκομίσουν στο Διευθυντή του σχολείου, μέχρι 28 Σεπτεμβρίου 2012, αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή πρόσφατο Πιστοποιητικό Γεννήσεως (όχι Ληξιαρχική Πράξη) για τη σωστή ενημέρωση των αρχείων του σχολείου μας.

 

 

ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ
Π.Α. 104/79 άρθρο 26

Παρ. 3.

Η προσήκουσα διαγωγή των μαθητών, νοουμένη ως έμπρακτος συμμόρφωσις προς τους διέποντας την σχολική ζωήν κανόνας και προς τας ηθικός αρχάς του κοινωνικού περιβάλλοντος, εντός του οποίου διαβιούν, αποτελεί υποχρέωσιν αυτών, πάσα δε παρέκκλισις εκ ταύτης, εκδηλουμένη  δι΄  υπαιτίου πράξεως ή παραλείψεως, αποτελεί αντικείμενον παιδαγωγικού ελέγχου και εν ανάγκη αντιμετωπίζεται δια σχολικών κυρώσεων κατά τας διατάξεις του παρόντος Προεδρικού Διατάγματος.

 

 
 
 

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΠΕΡ.Δ/ΝΣΗ Π.&Δ. ΕΚΠ/ΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ ΔΕΥΤ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ. ΑΝΑΤ. ΑΤΤΙΚΗΣ
2° ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ
Σωτήρος 10 Πόρτο Ράφτη Τηλ.22990-78028

 

 

 

Πόρτο Ράφτη:12/09/2013
ΠΡΟΣ: Τους Μαθητές, Γονείς και Κηδεμόνες του σχολείου μας

ΘΕΜΑ: Χρήση Κινητών Τηλεφώνων

Στις 7 Δεκεμβρίου 2006, το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων εξέδωσε την υπ αριθμ. 132328/Γ2 εγκύκλιο με την οποία ορίζεται σαφώς ότι οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους κινητά τηλέφωνα εντός του σχολικού χώρου. Στη ίδια εγκύκλιο αναφέρεται ότι κάθε παρέκκλιση από τα ανωτέρω αποτελεί αντικείμενο παιδαγωγικού ελέγχου και αντιμετωπίζεται με τις προβλεπόμενες στο Π.Δ. 104/79 (ΦΕΚ 23 Α') κυρώσεις.

Στην εξαιρετική περίπτωση που κάποιος μαθητής φέρει το κινητό του τηλέφωνο στο σχολείο και προκειμένου να μη θεωρηθεί ότι παραβαίνει το περιεχόμενο της παραπάνω εγκυκλίου, θα μπορεί να το φέρνει και να το παραδίδει κλειστό και απενεργοποιημένο, πριν την έναρξη των μαθημάτων, στο γραφείο του διευθυντή του σχολείου μας και να το παραλαμβάνει μετά το τέλος του ημερήσιου προγράμματος.

Η παραπάνω εγκύκλιος θα τηρηθεί από το σχολείο μας απαρέγκλιτα.

Joomla Templates: by JoomlaShack