Διδάσκοντες
Ανακοινώσεις Σχολείου
- ΔΗΜΟΣΙΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ
- Σχολικό Έτος 2023-2024
- Ειδική εξεταστική Σεπτεμβρίου 2024, Ύλη μαθημάτων
- Σχολικό Έτος 2020-2021
- Σχολικό Έτος 2016-2017
- Σχολικό Έτος 2019-2020
- COVID-19 Όλες οι πληροφορίες
- Ετήσιες Συνοπτικές Έκθέσεις Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας
- Ετήσιες Συνοπτικές Έκθέσεις Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας
- Σχολικό Έτος 2022-2023
Τα πιο Δημοφιλή...
- ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!
- Σύγχρονη εκπαίδευση - Πρόγραμμα
- Η φάρμα των ζώων, Τζορτζ Όργουελ - Η δική μας συνέχεια!
- Δημιουργική Εργασία Α1 "Πειρασμός"
- Απουσίες - Όρια Απουσιών - Χαρακτηρισμός Φοίτησης - Παιδαγωγικά μέτρα
- Λογοτεχνικό Εργήριο: "Οι μαθητές γράφουν"
- Πρόγραμμα Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και ειδικών μαθημάτων
- Σύμβαση με πρακτορείο για εκδρομή στα Τρίκαλα
- Ασύγχρονη εκπαίδευση - Πλατφόρμα eclass.sch.gr με χρήση λογαριασμού ΠΣΔ
- ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ-ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ
Πρόσφατες Ενημερώσεις
- ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΑΤΕ!
- Ψυχολόγος σχολείου 2024-2025
- ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
- ΔΗΜΟΣΙΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ
- Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
- Εκπαιδευτική επίσκεψη στο CERN 13-16/1/2025
- Μαθητικές κοινότητες
- ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ 2024
- Ετήσιες Συνοπτικές Έκθέσεις Εσωτερικής Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου της Σχολικής Μονάδας
- Απουσίες - Όρια Απουσιών - Χαρακτηρισμός Φοίτησης - Παιδαγωγικά μέτρα
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΕΣ ΟΥΣΙΕΣ-ΝΑΡΚΩΤΙΚΑΤην Τετάρτη 11 Μαΐου 2022 στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε ενημέρωση των μαθητών σε θέματα που αφορούν τις εξαρτησιογόνες ουσίες και κυρίως τα ναρκωτικά. Συγκεκριμένα, όπως είχε προγραμματισθεί, προσήλθαν στο σχολείο 2 εκπρόσωποι του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ) και ενημέρωσαν (ανά τμήμα) τους μαθητές της Γ΄ Λυκείου κατά τις 4 τελευταίες ώρες σχετικά με τη χρήση των ναρκωτικών. Η ενημερωτική δράση είχε απόλυτη επιτυχία αν κρίνουμε από το ενδιαφέρον που επέδειξαν οι μαθητές και τον εποικοδομητικό διάλογο που ακολούθησε της ενημέρωσης. |
Joomla Templates from JoomlaShack.com